niedziela, października 10, 2010

#1 - Zamiast wstępu

Lubię blogi. Blogi o komiksach lubię jeszcze bardziej.

Myśl o prowadzeniu własnego bloga komiksowego siedziała we mnie już jakiś czas.

Próbowałem z Ziniolem, ale jakoś brakowało mi samodyscypliny.
Nie czułem, że to coś mojego. Chciałbym, żeby tym razem było inaczej.

Chyba tak już jest, że każdy musi mieć ten swój kawałek cyberprzestrzeni dla siebie.

Nie znam się na technicznej stronie blogowania. Wiem, blogspot jest łatwy w obsłudze,  ale i tak zajmie mi trochę czasu, zanim wszystko tutaj będzie śmiagało tak, jak to sobie wymarzę. Może kiedyś, może z czyjąś pomocą.

Zamiast fajerwerków technicznych będę chciał po prostu pisać o komiksach.

Lubię blogi. Kocham komiksy.
Czas sięgnąć w stronę półki z komiksami a potem podzielić się wrażeniami z lektury.

Zapraszam.

2 komentarze: